Technologický park Brno zvládá projekty mnohem efektivněji

Schopný projektový manažer je klíčem k úspěchu každého projektu. Vyplatí se mít ho v týmu neustále, anebo pověřit externistu? Technologický Park Brno vyzkoušel obojí. Co ho překvapilo na spolupráci s externí firmou a proč by už nikdy nešel cestou interního projekťáka?

3 přínosy služby pohledem klienta

  • Úspora času díky spolupráci pouze s jedním člověkem,
  • jistota kvality dodavatelů a záruka dodržení termínů včetně rozpočtu,
  • kreativní a proaktivní přístup v řešení.

Výchozí stav: projekty si klient řídí sám

Technologický Park Brno je rozsáhlý podnikatelský park, který se během posledních 30 let stal epicentrem inovace, vědy a výzkumu v Evropě. Veškeré projekty spojené s dostavbou, rekonstrukcí či úpravou prostor si firma dosud vedla vždy interně.

Postupně se však začaly objevovat první překážky:

  • vedení projektů bylo neefektivní,
  • práce se kupila nárazově a nešlo ji plánovat dopředu: buď jí bylo mnoho, nebo málo,
  • spolupráce s velkým množstvím externích dodavatelů nebyla vždy pružná.

Klient se proto rozhodl svěřit projektové řízení PFM-Service, se kterou již v minulosti dlouhodobě spolupracoval v oblasti facility a property managementu.

“Projekty jsme v minulosti řešili interně. Často jsme ale naráželi na neschopné dodavatele, kteří místo aby nám vyhověli, hledali tisíc důvodů, proč něco nejde. Od projektového manažera PFM-Service jsme dosud žádné “ne” neslyšeli. V jeho přístupu vidíme velkou kreativitu a fokus na výsledek. Cestou výlučně interního vedení projektů bychom se už příště nevydali. Zabírá příliš mnoho času a energie.”

Libor Skrášek, Technologický Park Brno

Hlavní přínosy: úspora času a řešení nad rámec očekávání

Spolupráce klienta s PFM-Service probíhala od roku 2014 a týkala se nejčastěji úpravy prostor pro nové nájemce.

Pohledem klienta přinesla tyto výhody:

  • velkou úsporu času a energie,
  • dodání projektu od A do Z,
  • kvalitně odvedenou práci, kterou zajišťují spolehliví dodavatelé,
  • profesionální, ale lidský přístup založený na respektu a důvěře,
  • orientaci na výsledek, kreativitu v projektovém řízení, činnosti nad rámec očekávání.

Další plány a doporučení na závěr

Využít externího projektového manažera klient plánuje i v budoucnu. Ostatním by jeho služby s klidným svědomím doporučil – zbyde tak více času, který je možné investovat mnohem efektivněji.

Máte další otázky? Kontaktujte nás.